6/10/2012

Celebrating the end of a school term!

We went to eat Japanese food at Maneki in ID, celebrating Craig's finishing a school term (successfully). This seems to be one of the most popular Japanese restaurant in Seattle. We heard lots of reputation on the restaurant so we took this opportunity to dine here.

マネキという日本食のレストランにご飯を食べに行きました。クレイグはお勉強を頑張っていて今のところ出したレポートは全部100点。だからたぶん学期末の成績も良いはず・・・ということで、私の2ヶ月生き残りのお祝いもかねて美味しいところ予約していきました。


店構え


 
あん肝 7ドル
 
びんちょうまぐろのたたき 6ドル
 
刺身盛り合わせ20ドル


 
鮭の南蛮漬け7ドル


 
鍋焼きうどん9ドル


 
やきとり4ドル

















私としたことが、値段覚えちゃってる(笑)!
どれも超量多くて美味しかった!!
クレイグのご両親のカードを使わせて頂きました、ご馳走様でした。

Maneki Japanese restaurant
304 6th Avenue South
Seattle WA 98104
206-622-2631

No comments:

Post a Comment