12/13/2011

Elf in Our Apartment

Sounds odd, we can see an elf in our apartment lately.
突然ですが、最近私たちのアパートには妖精が姿を現します。

He ramdomly appears but he is so shy and intraverted so he rarely speaks.
彼は気まぐれに姿を見せてくれますが、とてもシャイなのでほとんどしゃべってくれません。

One day we gave him a computer, he liked it a lot.
ある日彼にコンピューターをプレゼントしてみました。すごく気に入ってくれました。

Another day we gave him a pair of warm red socks since he was in short pants despite the cold weather, he liked them a lot.
またある日、短パンでは足が寒かろうと温かい赤いソックスをプレゼントしてみました。それもすごく気に入ってくれました。

Now he doesn't speak or move all the more for them.
いまやパソコンに没頭してますますしゃべってくれないし、靴下も暖かいのでその場を離れようとしません。

This is a real figure that I dared to take while he was being scared of being in a picture.
これがその妖精の姿である。カメラを怖がっていたが、なんとか撮影に成功した。


No comments:

Post a Comment