7/31/2011

Picnic


モリゾーみたいやー

It was sunny, so we went on a picnic by Lake Washington yesterday.
On the way to Madrona beach, we found strange trees I have never seen in my life. 

最近お天気の日が増えてきた。晴れた土曜日に歩いて30分のワシントン湖のほとりのビーチにピクニックに行った。道中見たこともない木に遭遇。
 
ふわふわな…花?




We can see Mt. Rainer when the weather is fine. It floats in the blue sky, which looks like Mt. Fuji.

晴れてたら、レニエ山も見える。マウントレニアって日本にコーヒー牛乳のシリーズがあるよね、あれってシアトルの山のことだったんですねー。知らんかったー。富士山のように空に浮かんでおります。







It called it "a beach," but it is actually a park. But you can swim in the lake. There are jumping boards, kids were having hun. Adults don't swim. They just sun bathe in the sun. We had some snack on the grass, watching unleashed puppies plaing around and people swimming.

ビーチと呼びましたが、実際は公園です。でも湖で泳げます。飛び込み台とかもあって子供が泳いでおりました。大人は水着を着ていても日焼けするのが目的のようで泳いでおりません。芝生の上でお菓子を食べながら、犬が駆け回るのやみんなが泳いでるのを見て、安上がりのピクニックといたしました。

No comments:

Post a Comment